"Zemunski kej bez parkinga do okončanja lokalnih izbora"
Ova vest jedva da ima neku tvrdnju koja je tacna. Idem redom.
"Budući da sada imamo jednu peticiju, u kojoj više od 300 građana od opštine traži da se naprave parking mesta, i drugu peticiju, kojom grupa građana traži da se ona ne prave, naložio sam da se sve vrati u prvobitno stanje."
Zahtev za parking su organizovali uglavnom tajkuni koji zele da komercijalizuju Kej, kao
i deo stanara ulice Kej Oslobodjenja. Jedni stanari zele da vide svoja kola ispred svog
prozora, dok drugi zele slicno sto i tajkuni, da svoje prizemne prostorije pored Keja komercijalizuju i tako unovce polozaj svog stana.
Ostatak Zemuna, koji na Kej ne ide zbog vasara ili kafane, je za drugu peticiju, bez parkinga. Procenite kojih je vise i gde je javni interes.
Takodje, sta je lose u tome sto je jedan vazan problem postao predizborna tema?
"Ulica Zemunski kej je subotom i nedeljom gotovo neprohodna, a ljudi se parkiraju po
travi i potpuno uništavaju zelenu površinu."
Odakle mu ovo? Netacno. Nikada se nije parkiralo na travnjaku keja. To je lako videti.
Travnjak nigde nije ostecen, i nigde necete videti udubljenja od tockova na mekanoj
zemlji travnjaka. To se ne moze sakriti. Ljudi su uvek cuvali Kej. Jedini izuzetak je
nefomalno mesto za ulaz kola na Kej, u produzetku ulice gde je benziska pumpa.
"očigledno je napravljena greška jer se sa radovima počelo bez saglasnosti Zavoda za
zaštitu spomenika. Ona je morala da se pribavi zato što je ceo kej pod zaštitom, tako
da će onaj ko je počeo radove snositi određene posledice."
Naravno da treba da snosi posledice.
Usput treba napomenuti da je Kej ne samo zasticeno dobro u kulturno-istorijskom
smislu, negoi arheoloski lokalitet, pa i zasticena oblast vodosnabdevanja
(vidi plan detaljne regulacije).
"Tamo gde su zelene površine uz saobraćajnice devastirane nepropisnim parkiranjem
prave se parking mesta, a preostalo zelenilo se stavlja pod rigoroznu zaštitu."
Ovo je cisto laganje. Gde su to zelene povrsine devastirane? Mogu da mu posaljem slike
svakog kvadratnog metra tog travnjaka, pa neka pokaze gde je ta devastacija koju onda
treba pretvoriti u parking.
Tuzan je i njihov princip da oni takve povrsine trajno pretvaraju u parking, umesto ih vrate prvobitnoj nameni i zastite. Ako fali parking, onda se to resava kako treba, ne na racun
zelenila i zdravlja ljudi. A potpuni je apsurd da ovo govori direktor "Zelenila-Beograd".
"U ulici Zemunski kej započeto je uređenje parkinga po istoj proporciji saobraćajnice,
parkinga i trotoara kao od početka Karađorđevog trga do šest solitera, za koje postoji regularno dobijena dozvola."
Ovo je tek saljivo. Da li znate kako jadno izgleda deo Keja koji on spominje?
To je usko grlo izmedju starog Keja i setalista do Jugoslavije koji svi zele da
prodju sto je pre moguce. Evo ga na sledecim slikama, u rano jutro i uveče :
Uska traka zelenila izmedju parkinga i setalista je na svom srednjem delu siroka svega
5 metara i predstavlja vise simbolicni ukras nego pravo zelenilo.
Znaci, 5 m setaliste, 5 m trava, 5 m parking, 7 m ulica. Odnos 1:1:1:1,4.
Imamo saku zelenila izmedju reda automobila i neprekidnog niza prodavaca pomesanog
sa ogromnom masom ljudi koja tuda pokusava da prodje. Ako su za njega to odgovarajuce "proporcije" za najlepsi Kej u gradu, onda on ocigledno nije za direktora Zelenila.
Pitanje je i kako su uopste dobili dozvolu za taj deo i od koga?
"Parking mesta se rade rasterom, preko koga se nasipa zemlja i sadi zelenilo.
Iza parking mesta se postavlja dupli ivičnjak i sadi cveće.
Na taj način se i štiti zeleni ambijent, ..."
To su betonske kocke sa rupama. Iz tih rupa poraste poneka travka samo kad se parking
uopste ne koristi. Inace se zemlja u rupama pomesa sa peskom i prasinom, tu curi ulje iz automobila, a zimi u to malo zemlje ulazi so i sljunak koji se ne mogu ocistiti.
Na takvim parkinzima ne raste nista. A cak i da nekim slucajem nesto moze da raste
bez plodne zemlje i bez svetla, ne bi se videlo od automobila.
Ova vest jedva da ima neku tvrdnju koja je tacna. Idem redom.
"Budući da sada imamo jednu peticiju, u kojoj više od 300 građana od opštine traži da se naprave parking mesta, i drugu peticiju, kojom grupa građana traži da se ona ne prave, naložio sam da se sve vrati u prvobitno stanje."
Zahtev za parking su organizovali uglavnom tajkuni koji zele da komercijalizuju Kej, kao
i deo stanara ulice Kej Oslobodjenja. Jedni stanari zele da vide svoja kola ispred svog
prozora, dok drugi zele slicno sto i tajkuni, da svoje prizemne prostorije pored Keja komercijalizuju i tako unovce polozaj svog stana.
Ostatak Zemuna, koji na Kej ne ide zbog vasara ili kafane, je za drugu peticiju, bez parkinga. Procenite kojih je vise i gde je javni interes.
Takodje, sta je lose u tome sto je jedan vazan problem postao predizborna tema?
"Ulica Zemunski kej je subotom i nedeljom gotovo neprohodna, a ljudi se parkiraju po
travi i potpuno uništavaju zelenu površinu."
Odakle mu ovo? Netacno. Nikada se nije parkiralo na travnjaku keja. To je lako videti.
Travnjak nigde nije ostecen, i nigde necete videti udubljenja od tockova na mekanoj
zemlji travnjaka. To se ne moze sakriti. Ljudi su uvek cuvali Kej. Jedini izuzetak je
nefomalno mesto za ulaz kola na Kej, u produzetku ulice gde je benziska pumpa.
"očigledno je napravljena greška jer se sa radovima počelo bez saglasnosti Zavoda za
zaštitu spomenika. Ona je morala da se pribavi zato što je ceo kej pod zaštitom, tako
da će onaj ko je počeo radove snositi određene posledice."
Naravno da treba da snosi posledice.
Usput treba napomenuti da je Kej ne samo zasticeno dobro u kulturno-istorijskom
smislu, negoi arheoloski lokalitet, pa i zasticena oblast vodosnabdevanja
(vidi plan detaljne regulacije).
"Tamo gde su zelene površine uz saobraćajnice devastirane nepropisnim parkiranjem
prave se parking mesta, a preostalo zelenilo se stavlja pod rigoroznu zaštitu."
Ovo je cisto laganje. Gde su to zelene povrsine devastirane? Mogu da mu posaljem slike
svakog kvadratnog metra tog travnjaka, pa neka pokaze gde je ta devastacija koju onda
treba pretvoriti u parking.
Tuzan je i njihov princip da oni takve povrsine trajno pretvaraju u parking, umesto ih vrate prvobitnoj nameni i zastite. Ako fali parking, onda se to resava kako treba, ne na racun
zelenila i zdravlja ljudi. A potpuni je apsurd da ovo govori direktor "Zelenila-Beograd".
"U ulici Zemunski kej započeto je uređenje parkinga po istoj proporciji saobraćajnice,
parkinga i trotoara kao od početka Karađorđevog trga do šest solitera, za koje postoji regularno dobijena dozvola."
Ovo je tek saljivo. Da li znate kako jadno izgleda deo Keja koji on spominje?
To je usko grlo izmedju starog Keja i setalista do Jugoslavije koji svi zele da
prodju sto je pre moguce. Evo ga na sledecim slikama, u rano jutro i uveče :
Uska traka zelenila izmedju parkinga i setalista je na svom srednjem delu siroka svega
5 metara i predstavlja vise simbolicni ukras nego pravo zelenilo.
Znaci, 5 m setaliste, 5 m trava, 5 m parking, 7 m ulica. Odnos 1:1:1:1,4.
Imamo saku zelenila izmedju reda automobila i neprekidnog niza prodavaca pomesanog
sa ogromnom masom ljudi koja tuda pokusava da prodje. Ako su za njega to odgovarajuce "proporcije" za najlepsi Kej u gradu, onda on ocigledno nije za direktora Zelenila.
Pitanje je i kako su uopste dobili dozvolu za taj deo i od koga?
"Parking mesta se rade rasterom, preko koga se nasipa zemlja i sadi zelenilo.
Iza parking mesta se postavlja dupli ivičnjak i sadi cveće.
Na taj način se i štiti zeleni ambijent, ..."
To su betonske kocke sa rupama. Iz tih rupa poraste poneka travka samo kad se parking
uopste ne koristi. Inace se zemlja u rupama pomesa sa peskom i prasinom, tu curi ulje iz automobila, a zimi u to malo zemlje ulazi so i sljunak koji se ne mogu ocistiti.
Na takvim parkinzima ne raste nista. A cak i da nekim slucajem nesto moze da raste
bez plodne zemlje i bez svetla, ne bi se videlo od automobila.
Ovo sa "sadjenjem zelenila" ispod kola je samo tuzna glupost :
Eto, ko je plaćen da čuva i održava parkove u Beogradu.